Searching...

Orly It´s Up To Blue with Konad

Today´s post is a continuation of yesterday´s turquoise eyeshadow post. I have a really nice belt, that is turquouise and also has purple in it. So I tried to do a matching mani :) I used my favourite Orly polish as a base (I only have the mini version and I MUST get the normal size) and for stamping I used China Glaze Harmony and Konad plate M64. I love it!

Dnešní příspěvek navazuje na včerejší tyrkysovou vlnu. Minulé léto jsem si koupila moc hezký pásek, který je tyrkysový, částečně prošívaný fialovou. Zkusila jsem teda udělat podobné nehtíky :) Jako základ jsem použila svůj nejoblíbenější lak od Orly (mám ho jen v mini verzi, takže si MUSÍM koupit plnou velikost) a na razítkování China Glaze Harmony a Konad destičku M64. Moc se mi výsledek líbí!

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!