Searching...

China Glaze Peachy Keen (Up & Away Collection 2010)

Peachy Keen is a light peach creme. Again I have two coats. I am really glad I got this one because I didn´t have a truly peach polish. I have to admit that I am not used to colors like this but I find myself liking it a lot. It makes me feel positive and I can´t wait for spring to arrive. For now this is all I have from the Up & Away Collection but don´t worry, the quality of these polishes and the colors impressed me so much that I had to buy a few more! Love China Glaze!

Peachy Keen je světle meruňková krémovka. Jako obvykle, mám dvě vrstvy. Jsem opravdu ráda, že jsem tenhle lak dostala, protože žádný meruňkový jsem do té doby neměla. Musím se přiznat, že na takovéhle barvičky vůbec nejsem zvyklá, přesto se mi ale líbí a umím si představit, že si ji někdy vezmu. Je to hrozně pozitivní barvička. To je vše, co pro vás z kolekce Up & Away mám. Snadné lakování a hezké barvičky téhle kolekce mě ale uchvátily natolik, že jsem si ještě pár odstínů koupila! Miluju China Glaze!


* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!