Searching...

Color Club Catwalk Queen with Fauxnad and Matte

Ok, this not a very nice mani. I like the idea but I didn´t do it very nicely. I used two coats of Color Club Catwalk Queen as a base and stamped with China Glaze 2030 using my new fauxnad plates. Then I ended up with Essie MAY. And the top coat ruined the stamping at some places. It is freezing outside and my cuticles need to be taken care of very often. So it was a really stupid idea to use a matte top coat. Oh and I managed to cut ma nails too short :( looks like I am going to wear a lot of red in the next few days :)

No, tohle rozhodně není nic extra. Teda nápad se mi líbí, ale moje provedení už moc ne. Použila jsem dvě vrstvy laku Color Club Catwalk Queen a na to jsem razítkovala s pomocí fauxnad destičky a laku China Glaze 2030. Nakonec jsem vše přetáhla zmatňujícím nadlakem Essie MAY, čímž jsem to taky pokazila. Venku mrzne a já si musím mazat kůžičku okolo nehtů často, takže používat teď matný nadlak není moc chytré. Taky se mi povedlo si ostříhat nehty víc než jsem chtěla :( Vypadá to, že teď budu nosit hodně červené.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!