Searching...

Sparitual Twinkle kolekce pro zimu 2011

Today´s post will be only in Czech but please feel free to ask me anything in the comments

Před několika dny jsem vám ukázala větší část podzimní kolekce Sparitual. Dnes pro vás mám zimní kolekci této značky. Jeden lak mi teda chybí, ale třeba ho časem taky doplním. Je to odstín Shooting Star, nad jehož fotkami docela slintám. I zbytek kolekce je ale velmi povedený, takže tady jsou:

BLUE MOON
Začnu hned mým favoritem celé kolekce. Blue Moon už v lahvičce vypadá velmi originálně. Je to nádherná tmavší sytě modrá. Co se mi na něm líbí jsou ty miniaturní šupinečky, které jsou fialové až bronzovo růžové. Skvěle se lakoval, dvě vrstvy bohatě stačily.
ILLUMINATION
Tak tenhle lak je určitě lepší používat na vrstvení. Pokud byste ho chtěli plně krycí, tak by to bylo tak na pět vrstev. Na fotce jsou tři. Já ho teda úplně vidím na Blue Moon! 
SOLSTICE
Tak tomuhle se říká pořádná zlatá. Takových laků moc není. Vlastně napadá mě Orly Glitz & Glamour, se kterým určitě udělám v nejbližší době srovnání. Tohle je podle mě dokonalá zlatá na Vánoce nebo na vánoční večírky. To pak ani nejsou potřeba žádné šperky, nehty se stanou doplňekem samy o sobě. Na obrázku jsou dvě vrstvy.
BREAK OF DAWN
Další lak s miniaturníma šupinkama...stačí se podívat na detailní fotku a vidíte jakými barvami tenhle lak hraje. Dobrá zpráva je, že rozhodně nezapadá mezi skupinku laků, s kterými OPI v poslední době přišlo. Dvě vrstvy.
TWILIGHT
Já vím, já vím...určitě si říkáte: "to je nuda." Taky jsem si myslela, když jsem tenhle lak viděla v lahvičce, že takových už několik mám. Omyl! Nic podobného jsem nenašla. Navíc skvěle kryje. Stačila by jedna větší vrstva, já použila dvě. Moc příjemné překvapení.

Tak to je nabídka Sparitualu pro letošní zimu. Jediný lak, který mě zas až tak neoslovil je Illumination, ale jinak jsou všechny nádherné a většinu jsem už několik dní nosila. Kdybych si ale měla vybrat jediného favorita, tak to bude určitě Blue Moon, ten lak je dokonalý! 
S lakama se mi pracovalo dokonce lépe než s podzimní kolekcí. Až na Illumination jsou všechny krycí ve dvou vrstvách, nepruhují, jsou tak akorát husté. 
Máte už některý z nich doma nebo si na nějaký brousíte zuby? Určitě mi napiště!

Laky z téhle kolekce je možné zakoupit zde

* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!