Searching...

Sparitual Wilde kolekce pro podzim 2011

Today´s post will be only in Czech but please feel free to ask me anything in the comments.

Dnes trochu opráším češtinu, abych vám představila nádhernou podzimní kolekci od Sparitual. Laky téhle značky jsem vám už v minulosti ukázala, ale přece jen jsem jí nevěnovala tolik prostoru, kolik si zaslouží. Přiznám se, že jsem vůbec nevěděla, že Sparitual už má i své české zastoupení. O tom jsem se dozvěděla až na letošní Interbeauty výstavě. A to dokonce zastoupení tak pokrokové, že fandí bloggerům, i když tahle praxe je u nás ještě v plenkách. Nejdřív teda malé představení Sparitual laků a troška teorie:

"Sparitual barevné laky jsou určeny pro přirozené nehty. Celá jejich stavba je veganská: neobsahují žádné komponenty, které by mohly negativně ovlivnit kondici či zdraví nehtu nebo přilehlých tkání. Deklarovaná absence plastifkátorů a syntetických pigmentů zcela změnila konstrukci laků tak, aby zůstaly zachovány požadavky na stálobarevnost, pevnost, trvanlivost a pružnost. Laky jsou bez di-butyl ftalátů, bez toluenu a formaldehydu, formaldehydové pryskyřice."


Dnes vám chci ukázat čtyři laky z nové podzimní kolekce Wilde. Mám z ní čtyři kousky, dvě miniaturky (5ml) a dvě klasická balení (15ml), takže mám aspoň možnost srovnání. Naštěstí jsou miniaturky použitelné, stejně jako mini laky od sesterské značky Orly (ale třeba takové OPI miniaturky jsou podle mě za trest a nemám je ráda). Další věc, co mají Sparitual laky společného s Orly je pogumovaný uzávěr, na který nedám dopustit. Je to sice maličkost, ale hned se s lakem líp pracuje. Tady teda jsou:

RHYTHM OF LIFE
Nádherná emeraldově zelená, trošku s nádechem do tyrkysova. Klidně bych si ho uměla představit i na Vánoce, jako takovou netradiční alternativu ke všem těm klasickým zeleným. Na obrázku jsou dvě vrstvy, možná by to chtělo ještě třetí. Lakoval se skvěle.
INSTINCT
Tak na tenhle jsem se tešila ze všeho nejvíc! Sice mám doma asi tak milion fialových, ale dobrou fialovou nikdy nepohrdnu. A tahle je opravdu krásná, moc se mi líbí ten fialový a růžový shimmer, co má. Je to dobře vidět, na tom velkém přiblížení. Jednu věc bych mu ale přece jen vytkla. Trošku hůř se s ním pracuje, na fotce jsou dvě vrstvy. Třetí by byla potřeba, aby zakryla trošku nerovnoměrné krytí.
HOWL
Howl je hodně tmavě hnědý, připomíná mi kafe. Co je na tomhle laku nejhezčí je ten bronzový shimmer, který pořádně vynikne teprve na sluníčku (na fotce je vidět hlavně v lahvičce). Dvě vrstvy. 

SPIRIT CHILD
Tohle je další favorit. V lahvičce mi ta barva připomíná psí víno na podzim...když zčervená a sluníčko mu dodá zlatavý nádech. Když se nalakuje, tak chytne trošku do růžova, ale jen nepatrně. Každopádně ze všech čtyř tenhle kryl nejlépe. Skoro by stačila jedna silnější vsrstva. Já jsem nalakovala dvě. Aplikoval se bez sebemenších problémů.
Jak vidíte, tohle není typická kolekce letošního podzimu...žádné krémovky, žádné tlumené barvy, jako jsme měly možnost vidět u ostatních značek. Je to docela příjemná změna, já mám shimmer laky moc ráda. Navíc ty barvy jsou nádherné a kolekce má i fialovou, takže co víc bych si mohla přát? Škoda jen, že vám teď nemůžu ještě ukázat Sacred Ground, který je taky velmi povedený. Slibuju ale, že se tady v nejbližších dnech objeví!
Sparitual si tedy můžete koupit už i u nás a to tady. Klasická velikost stojí 240kč, mini laky pak 125Kč.
Už se těším na vaše komentáře...jak se vám kolekce líbí a co říkáte na značku Sparitual? Nějaké oblíbené barvy?

* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!