Searching...

China Glaze Let´s Groove with Grape Juice

There is never enough of purple I thought when doing this mani :) I put two coats Of China Glaze Let´s Groove and then one coat of Grape Juice. I love the result!
A while ago I did a purple winter night mani for a nail art contest. If you liked it I would love to get your vote. Please vote for me here (the voting is on the right). My number is 9. Thank you so much :)
.
Při včerejším lakování jsem si říkala, že fialové není nikdy dost a tak jsem na dvě vrstvy China Glaze Let´s Groove dala ještě jednu Grape Juice. Výsledek se mi moc líbí!
Nedávno jsem vám ukazovala svojí fialovou zimní noc, s kterou jsem se zúčastnila nail art soutěže. Jestli se vám líbila, prosím dejte mi svůj hlas tady (hlasuje se vpravo). Moje číslo je 9. Moc moc děkuju za všechny hlasy :)



0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!