Searching...

Zoya - Nova, Astra and Luna

First I have to admitt one thing: I am scared of glitter polishes, but I love the way they look. So these three were a chalange. I am sure you all want to know how did they remove. Well not bad at all. I use a small trick: don´t start rubbing them, but press the cotton ball with nail polish remover for about a half minute onto the nail and then remove the polish. It went really good. To the colors: I am glad Zoya came with something different and not the same colors over and over again (I mean we have a lot of holiday reds, greens and golds). My personal favourite is Nova, which is a cool pink shade. Next is Astra which is warmer and more rosey. The last is Luna which has silver glitter, but the base is grey, very interesting! On the pictures I have all three coats and no top coat. The polishes are just how they are :)

Nejdřív se musím přiznat k jedné věci: mám strach z glitrových laků, ale strašně se mi líbí. Tyhle tři pro mě teda byly taková menší výzva. Je mi jasné, že vás všechny hlavně zajímá, jak se odlakovávaly. No, nakonec to nebylo tak hrozné, jak jsem čekala. Mám na ně takový malý trik: nezačněte hned drhnout, ale tamponek s odlakovačem nejdřív na nehet přitiskněte a podržte tak půl minuty. Lak jde pak mnohem líp dolů. No a teď k odstínům: Jsem ráda, že Zoya vymyslela něco trošku jiného (myslím, že vánočních červených, zelených a zlatých už máme docela dost). Můj nejoblíbenější je Nova, což je studená růžovka. Pak Astra, která je teplejší. Poslední je Luna, která má stříbrné třpytky, ale základní barva je šedivá, čímž je tenhle láček výjimečný. Na fotkách mám tři vrstvy, nepoužila jsem žádný nadlak. Jsou tak, jak jsou :)
Nova


Astra


Luna


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!