Searching...

Revlon Fantasy Lengths - Flirty


I recieved some false eyelashes from Revlon to review. I always wanted to try some, but never got the chance, so I was really glad I got the opportunity. With no experience I first tried a set with glue. I also have the self adhesive type, but I will review that later. So here we go:
  • application: First I did my makeup. I recommend doing at least a black line, so that the lashes look more natural. The glue was easy to work with, I just had slight problems placing the lashes in the right place, but that is just my fault. I will train :)
  • effect: The effect of this one was really nice. I can imagine myself going to a party with a pair of these :) I actually put a very thin layer of mascara at the end, so that my own lashes would unite with the false ones.
  • durability: I had them twelve hours without any problems. I even took a small nap :) I just forgot I had them.
  • removing: They went easily off with an oil based eye makeup remover.
Overall I think this wasn´t bad at all from someone who never used false eyelashes and I can´t wait to try the rest.

Dnes vám chci ukázat umělé řasy, které mi poslal Revlon. Sama jsem nějaké vždycky chtěla vyzkoušet, ale nikdy jsem se k tomu nedostala, takže jsem byla moc ráda, že jsem konečně měla tu možnost. Jelikož jsem neměla absolutně žádné zkušenosti, sáhla jsem nejdřív po sadě, která se nanáší lepidlem. Mám i typ, který drží sám, ale ten bude zase někdy jindy. Tak jdeme na to:
  • nanášení: Nejdřív jsem si nalíčila celé oko, kromě řas. Doporučuji udělat si alespoň černou linku, aby umělé řasy lépe splynuly. S lepidlem se pracovalo dobře. Jediným problémem bylo správně řasy umístit, ale na tom se dá zapracovat.
  • efekt: Výsledný efekt se mi moc líbil. Umím si představit, že bych si je vzala někam na party nebo něco podobného. Nakonec jsem přes ně dala ještě velmi slabou vrstvu řasenky, aby splynuly i s mýma řasama.
  • výdrž: Měla jsem je dvanáct hodin naprosto bez problémů, dokonce jsem si s nima i zdřímla :) Prostě jsem úplně zapomněla, že nějaké umělé řasy mám.
  • sundání: Řasy lehce sklouzly dolů, když jsem po nich přejela troškou dvoufázového očního odličovače.

Celkově myslím, že to na totálního amatéra nebylo vůbec špatné a už se těším na další druhy.

no mascara or false eyelashes / žádná řasenka ani umělé řasy:

with false eyelashes / s umělými řasami

flase eyelashes with a thin layer of mascara / umělé řasy s tenkou vrstvou řasenky

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!