Searching...

China Glaze Lasso My Heart

Today is my birthday, but I am not wearing any special mani. I am just trying new colors that I have :) So today I have another polish from the Rodeo Diva collection (to me it is the best collection ever). A beautiful pinkish mauve with golden shimmer, which is more visible in the bottle than on the nail. I also tried 2030 with wich I did the Konad using plate M53.

Dnes mám narozeniny, ale nemám žádné speciální narzeninové lakování. Mám spoustu nevyzkoušených laků, takže je postupně zkouším :) Dnes je to další lak z kolekce Rodeo Diva (pro mě nejlepší kolekce ze všech). Krásná nafialovělá růžová se zlatými odlesky, které jsou ale výraznější v lahvičce než na nehtu. Taky jsem vyzkoušela 2030, se kterým jsem razítkovala z Konad destičk M53.

+ M53 Konad with China Glaze 2030

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!