Searching...

China Glaze 2030

I love China Glaze and I love polishes that only need one coat. This one is both, so I love it too :) 2030 is from the Khrome collection. It is a a beutiful neutral gold chrome. Looks good even with white skin. And the pictures are only one! coat. Now isn´t that just fantastic? Therefore this polish is great for stamping, as I have already shown you here and here. Oh and today my new fauxnad arrived, so I just did a quick try :)

Zbožňuju China Glaze a zbožňuju laky, které kryjí už v první vrstvě. No a tenhle je obojí, takže jsem z něj nadšená taky :) 2030 je z Khrome kolekce. Je to moc pěkná neutrální zlatá, která vypadá hezky k hodně světlé pleti. Na fotkách mám jen jednu! vrstvu. Není to úžasné? Je tedy jasné, že tenhle lak je skvělý na razítkování, což jsem vám už ukazovala tady a tady. Dneska mi taky přišly nové fauxnad destičky, tak jsem je rychle vyzkoušela :)

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!