Searching...

Hard Candy Mr. Wrong

Finally I got Mr. Wrong and there is nothing wrong with him! He is perfect. Ok, there is something...I don´t know how to describe him. There is a purplish base filled with silver golden glitter. The glitter is very fine, no bumps. This polish shines even indoors. I also took a picture with a flash, to show you the purple in it. Now how could you resist him? :) This is my first Hard Candy polish. I really like it. The bottle is nice, but a bit smaller in size and amount of polish (10ml). I don´t like the white cap, simmilar to Essie. The brush is ok, had no problems with application. For this one I used three coats with Seche.

Konečně mám Mr. Wrong a není na něm vůbec nic špatného! Naopak, je dokonalý. No vlastně, přece jen něco jo...nevím, jak ho popsat. Má fialkový základ a v něm stříbrno zlaté třypetčky. Velmi jemné, nic drsného. Tenhle lak září i na běžném denním světle. Vyfoila jsem ho i s bleskem, aby byla vidět ta fialková. No uznejte, tomu se přece nedá odolat? :) Tohle je vlastně můj první Hard Candy lak a opravdu se mi líbí. Lahvička je hezká, ikdyž menší než normálně (10ml). Nelíbí se mi ale ten bílý uzávěr podobný Essie. Štěteček je ok, bez problémů se mi s ním lakovalo. Použila jsem tři vrstvy a nakonec Seche.

.


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!