Searching...

My Pink Giveaway

I did my first giveaway when i reached 30 followers :) now I have 230+ so I thought it would be nice to do another. It is a pink giveaway, because I think it is a great cheerful color to lighten up our winter days. Hope it cheers up the winner too. She will recieve: Chanel Cassis nail polish, which was a limited edition and is really hard to find now. I just swatched it once here. The other polish is a new pink Golden Rose with scale effect. It is very similar to Nfu Oh opal polishes. Then there is a set of Revlon false eyelashes, I wrote about similar here and some pink stones for nail art.

Svoji první soutěž jsem udělala, když jsem měla 30 sledujících :) teď jich mám 230+, tak je čas na další. Vše je růžové, protože je to perfektní barva na rozjasnění pochmurných zimních dnů. Doufám, že vítěze potěší. Získá: lak na nehty Chanel Cassis, který byl limitovaná edice a už se těžko shání. Mám ho nafocený zde. Druhý lak je Golden Rose Scale Effect, který je velmi podobný lakům Nfu Oh. Pak tady mám sadu umělých řas od Revlonu. O podobných jsem psala podrobněji zde a pak pár kamínků na nail art.



Now the rules:
1. In order to participate you must write a comment under this post with a list of your entries, your name and your email. Just one comment per person. Then you have to:
2. This is a thank to my followers, so you must be a follower in order to participate (this counts as 1 entry).
3. For additional entries you can put my blog on your blogroll (1 extra entry) and blog about this giveaway on your blog (2 extra entries).
4. This is international, everyone can join.
5. The giveaway ends on the 23th January.
So remember to leave just one comment per person.

A těď pravidla:
1. Abyste se mohli zúčastnit, musíte napsat komentář pod tenhle příspěvek se seznamem všech způsobů, jakými jste se přihlásili. Dále pak vaším jménem a emailovou adresou. Každý člověk může poslat jen jeden komentář. Dále pak musíte:
2. Tohle je hlavně dík pro všechny, kteří sledují můj blog. Abyste se mohli zúčastnit, musíte můj blog sledovat (musíte být Follower - vpravo nahoře), to se počítá jako jedna přihláška.
3. Pro další přihlášky a zvýšení šance na výhru můžete udělat ještě dvě věci. Zaprvé si mě přidejte do svého seznamu blogů, na svém blogu (další 1 přihláška). Zadruhé o tomhle na svém blogu napište (další 2 přihlášky).
4. Zúčastnit se může kdokoliv, i ze zahraničí.
5. Konec je 23. ledna.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!