Searching...

China Glaze Black Magic

I already wrote, that orange nail polish is nothing for me. But when I saw Black Magic, I thought I would give it a try. This is a halloween polish made for Victoria Nail Supply. It has a black base with orange glitter. It covers in two coats, which is great. I used only one coat of Seche Vite and that might be the problem. The surface is still rough. Well, what to say...I don´t like this polish :(

Už jsem někde psala, že oranžové laky nejsou nic pro mě. Když jsem ale uviděla Black Magic, řekla jsem si, proč to ho nevyzkoušet. Jedná se o speciální halloweenskej lak, který seženete jen v Victoria Nail Supply. Základní barva je černá a v něm jsou oranžové třpytky. Kryje už ve dvou vrstvách, což je super. Já jsem použila pouze jednu vrstvu Seche Vite a v tom možná bude háček. Povrch je hrubý a to nemám ráda. No, co víc k tomu říct...tenhle lak se mi prostě nelíbí :(

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!