Searching...

China Glaze Wagon Trail

I think that one day I will have all the polishes from the Rodeo Diva Collection. When it came out, I thought that this is a really ugly color and look at me now. I am wearing it and actually really liking it. It is a dark olive green with golden shimmer. How could I ever consider this polish ugly??? MAC has a similar polish in the Black Style collection, so if you want to save some money buy China Glaze :)

Myslím, že jednoho dne budu mít všechny laky z kolekce Rodeo Diva. Ironií je, že když tahle kolekce vyšla, tak se mi tam spousta laků nelíbila, včetně tohodle. Říkala jsem si, že je docela ošklivý. No a teď ho mám na sobě a dokonce se mi moc líbí. Je to tmavě olivová zelená se zlatými odlesky. Jak jsem někdy mohla říct, že je ošklivej??? MAC má teď v kolekci Style Black podobný, takže jestli chcete ušetřit, kupte si China Glaze :)


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!