Searching...

T. LeClerc Loose Powder

Today I want to show you my favourite loose powder. It is packed in a cute tin container, but be careful when opening it. The powder is very finely milled (not so much as MUFE or Coastal Scents) and can be a bit messy sometimes. I recommend putting it into a plastic sifter jar with a screw on lid. On the other side the application is just flawless. You have no maps on your face, it is easy to blend and looks very natural on. It can be applied alone or over a foundation. There is a great choice of colors, I am sure everyone finds the right shade. I have Naturel and Bistree (I also have Bronzee but didn´t try it yet - next summer). I have combination skin and this product works well on me the whole day long. These are a bit pricey, but you get 35g! of powder. That amount is for a really long time. I bought my Naturel about a year and a half ago, used it nearly every single day and look how much I have left. I buy the powders from StrawberryNet or directly from T. LeClerc.

Dnes vám chci ukázat můj neoblíbenější sypký pudr. Je zabalen v roztomilé plechovce, při jejím otevírání ale doporučuju trošku opatrnosti. Pudr je velmi jemný (ne tak moc jako např. MUFE nebo Coastal Scents) a trochu práší. Doporučuju si ho přednat do plastové nádobky se šroubovacím uzávěrem. Nanášení je ale naprosto hladké, pudr na pleti nevytváří mapy, vypadá velmi přirozeně a krásně pleť sjednotí. Může se nanášet samotný nebo na makeup. Myslím, že existuje i docela široký výběr barev, určitě si každý vybere ten správný odstín. Já sama mám Naturel a Bistree (mám i Bronzee, ale ten jsem ještě nezkoušela...až příští léto). Na mé smíšené pleti je tenhle výrobek zázrak, vydrží celý den. Pudr je trošku dražší, ale balení obsahuje 35g! Takové množství vydrží velmi dlouho. Odstín Naturel jsem si kupovala asi před rokem a půl a používala skoro každý den a ještě mi hodně zbývá. Pudry nakupuju na Jahodě nebo přímo ze stránek T. LeClerc.
.
Bistree, Naturel

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!