Searching...

Chanel Cassis

I was so excited to try this polish as I have never had any Chanel before. Cassis is a medium pink creme. I applied two coats, but as you can see, three would have been better for full coverage. I really like that Chanel makes the polishes with a removable cap for better manipulation. The brush was ok and so was the application. The polish may seem a bit runny in the first coat, but it is fine after the second. When I searched for this color I found that this one is a limited edition Asia exclusive. I don´t know if that is true, so I will appreciate any new info on this beauty :)

Na tenhle lak jsem se moc těšila, protože jsem Chanel nikdy neměla možnost vyzkoušet. Odstín Cassis je střední krémová růžovka. Mám na sobě dvě vrstvy, ale jak je vidět, tři jsou nutné pro plné krytí. Moc se mi líbí to, že Chanel laky mají sundavací vrchní uzávěr pro lepší manipulaci. Se štětečkem se dobře pracovalo. Konzistence je trošku řidší, v první vrstvě se aplikuje nerovnoměrně, ale s druhou se tyhle nedostatky odstraní. Když jsem na netu hledala víc informací o tomhle odstínu, našla jsem, že je to limitovaná edice, exluzivní pro asijský trh. Nevím, jestli je to pravda, takže uvítám jakékoliv info k tomuhle nádhernému kousku :)
.


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!