Searching...

Nfu Oh 116 (+ Konad, matte)

Just when I thought I had all the Nfu Ohs I really needed (I want them all, but really needed) I got the chance to own this beauty. Thank you Verča, it was so sweet from you! It is a beautiful purple going to the red side. The application wasn´t the best, it was a bit gloopy and now I can see that I made some mistakes, not covering the first coat properly. I did two coats, three might have been better for a perfect result.

Když už jsem si myslela, že mám všechny Nfu Oh, které potřebuju (schválně píšu potřebuju, ne chci), tak se mi naskytla možnost vlastnit i tuhle nádheru. Moc ti Verčo děkuju, je to od tebe moc milé! Je to úžasná fialka, trochu dočervena. Nanášení neblo zrovna bez problémů, lak má trochu hustší konzistenci a obtížněji se nanášely rovnoměrné vrstvy. Takže se vloudilo pár chybiček, ale já to vychytám. Mám dvě vrstvy, tři by možná byly lepší, aby výsledek byl úplně dokonalý.




I put beetles on using my Coaline kit I got from the lovely Diana, using China Glaze Joy:

Nehtíky jsem ještě orazítkovala broukama z mé Coraline sady od Diany, použila jsem China Glaze Joy:

And because it wasn´t enough I mattified the whole thing:

A protože toho pořád nebylo dost, tak jsem to celé ještě zmatnila:

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!