Searching...

And the winner is...

I am sorry that it took me so long to announce the winner, but here it is :) I had great helpers, as I didn´t want to do this on my own so that it is fair. I put all the names with the entries on pieces of paper and into a small basket. It was my sister who chose the winner...

Omlouvám se, že mi tak trvalo vyhlásit vítěze, ale už to tady mám :) Měla jsem skvělé pomocníky, nechtěla jsem o výherci rozhodovat sama, aby to bylo fér. Takže já jsem jen napsala všechna jména na papírky a dala je do malého košíku. Byla to moje sestra, kdo vítěze vylosoval...

My second helper was our puppy named Diva. She is announcing the winner:
.
Mým druhým pomocníkem bylo naše šťěňátko Diva, která slavnostně oznamuje vítěze:

Congratulations to INBAL!!! She was one of my first followers and actually the first person to enter this giveaway :) Don´t forget to check out her great blog! Please send me an email with your address, I will send the polish as soon as possible :) To all of you, who didn´t win I send you a sweet little kiss from my other helper Presso.

Gratuluji výherkyni INBAL!!! Byla jednou z mých prvních pravidelných čtenářek a dokonce úplně první, kdo se účastnil této soutěže :) Nezapomeňte se mrknout i na její blog! Pro všechny, co nevyhráli posílám sladkou pusu od mého dalšího pomocníka Pressíka.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!