Searching...

OPI Venus Di Violet

As you might have noticed I love dark and vampy shades. I never wear sheer french shades, they are not interesting for me. But I wanted to have one for times when one wants to look serious (or at least try). My choice was Venus Di Violet from the Colorcopia Collection which is a special collection celebrating the 20th anniversary of OPI. These shades are not new, they are re-released old ones. Venus is from the eight years old Collezione Italiana. It is a soft pink with flashes of violet. I think the color does not suit me now because I have a tan, but in the winter it will be fine. It is nice but nothing special. Dark purples are much better but that is another story :D
.
Jak už jste si určitě všimli, miluju tmavé odstíny. Nikdy si nehty nelakuju světlýma růžovkama a barvičkama na francii, přijdou mi šíleně nudný a nezajímavý. Přesto jsem ale chtěla mít alespoň jeden takový lak pro příležitosti, kdy se člověk snaží vypadat seriózně. Vybrala jsem si tedy Venus di Violet z kolekce Colorcopia, která vznikla na oslavu 20. výročí OPI. Odstíny v této kolekci nejsou nové, ale znovu vydané ze starších kolekcí. Konkrétně Venus je z osm let staré Collezione Italiana. Je to světlá růžovka s odlesky fialkové až modré. Teď mi moc nejde k barvě pleti, protože jsem opálená, ale myslím, že na zimu bude fajn. Je to hezký odstín, ale nic extra. Prostě tmavé fialky jsou mnohem lepší, ale to už je jiný příběh :D


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!