Searching...

Urban Decay - Cult, X and Twisted

I am something like an Urban Decay addict. I love their makeup, the shades, the package everything. The only problem is that they don´t sell in the Czech Republic. So I have to buy everything on ebay. I heard a lot about their polishes so I said to myself I have to try them. I ordered them a month ago and thought that they got lost, but today they arrived! I was so excited, I had to swatch all three of them :) Urban Decay polishes come in sleek bottles with matte silver caps with a star on top. Their brush is quiet long, but I had no problems with it. All of these require three coats for full coverage, but I am willing to do that because the colors are so unique! Check them out:
.
Asi jsem trošku něco jako Urban Decay závislák. Zbožňuju jejich dekorativní kosmetiku, jejich odstíny, balení, prostě všechno. Jediný (a docela zásadní) problém je, že se značka u nás nedá sehnat, takže musím vše nakupovat přes ebay. O jejich lacích jsem slyšela hodně chvály, takže bylo jen otázkou času, kdy si nějaké objednám. Balíček byl na cestě už měsíc a já se začala smiřovat s myšlenkou, že se ztratily. Dneska ale konečně dorazily a já jsem z toho byla tak šťastná, že jsem je musela hned všechny tři vyzkoušet :) Urban Decay laky jsou ve vysokých lahvičkách s matným stříbrným uzávěrem s hvězdičkou nahoře. Štěteček je docela dlouhý, ale neměla jsem s ním žádné problémy. Všechny tři plně kryjou až ve třetí vrstvě, ale kvůli nádherným odstínům se to dá přežít. Tak mrkněte na ně:

Cult


X


Twisted



0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!