Searching...

First post / První příspěvek

Hi and welcome to my new blog :) I decided to make a blog, because I wanted to share my pictures and my addiction for makeup and nailpolish with more people. I was thinking about the language and deciced to make it bilingual (english and czech). I will try to post as many pictures in the near future, hope you enjoy it and I am happy for any comments :)

Vítám všechny na svém novém blogu :) Rozhodla jsem se ho založit, protože jsem se chtěla s ostatními poděli o své fotky a poznatky o kosmetice a lacích, což jsou moje dvě velké závislosti. Přemýšlela jsem o tom, v jakém jazyce blog psát a nakonec jsem se rozhodla jak pro angličtinu, tak češtinu. V nejbližší době se budu snažit naházet sem co nejvíc fotek. Doufám, že se blog bude líbit a třeba bude i užitečný, těším se na komentáře :)

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!