Searching...

China Glaze Let´s Groove

The first polish I just had to try from the China Glaze Retro Diva collection was Let´s Groove. It´s because I am obsessed with purple. I just love this color! So here it is, I just love it. I think it is now my best dark purple polish. It replaced Zoya Yasmeen. Two coast made it perfectly opaque:

První lak, který jsem z kolekce Retro Diva od Chiny Glaze vyzkoušela byl Let´s Groove. Nic překvapivého vzhledem k mé posedlosti fialovou. Já to barvu prostě miluju! Takže tady je, myslím, že jsem se zamilovala. Tohle je asi můj nejohezčí tmavě fialový lak. Nahradila tak Zoya Yasmeen. Stačily dvě vrstvy pro plné krytí.




I also got myself the Essie matte about you top coat, so I had to give it a try. I think that these two together look great:
Společně s laky jsem si objednala i Essie zmatňující nadlak, který jsem musela hned vyzkoušet. Myslím, že výsledek se docela povedl:



Later in the day I was a bit bored so I tried something that I saw on alllascqueredup. This was my first try, so excuse the uneven lines :(
Později jsme se trošku nudila, takže jsem vyzkoušela něco, co jsem viděla na alllacqueredup. Byl to můj první pokus, takže se omlouvám za křivé linky :(


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!