Searching...

LA Girl Rock Star Collection

As I said before, I never buy whole collections. So from this one I bought two polishes - Groupie and Rockstar. I didn ´t know this brand before, so it was my first experience and to say a very good one. I like Groupie more. It is purple based and has purple and blue glitter. From some angles you can even see a bit of gold, but not much. Rockstar was a little dissapointment. It looks great in the bottle but on the nail it´s nearly black. You have to observe it really close to see the micro pink glitter. It shows best on artificial light. Anyway I think I might buy just one more and that would be Head banging :)



Jak už jsem psala dřív, nikdy si nekoupím všechny laky z kolekce. Z této jsem si pořídila dva - Groupie a Rockstar. Značku LA Girl jsem dřív neznala, takže tohle byla moje první zkušenost a musím dodat, že moc dobrá. Z těch dvou co mám, mám Groupie radši. Základ je fialový a v něm jsou modré a fialové třpytky. Z určitého úhlu je dokonce trošku dozlatova, ale jen minimálně. Rockstar byl trošku zklamání, protože v lahvičce vypadá úchvatně, ale na nehtu už ne. Vypadá skoro úplně černě a ty malé růžové třpytečky jsou vidět jen zblízka. Nejlépe vyniknou na umělém světle. Stejně si ale myslím, že si ještě jeden pořídím a to Head banging :)

LA Girls Rock star kolekci si můžete objednat na cherryculture, kus za 4 dolary.




Groupie, Rockstar




Groupie:







Rockstar:



0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!