Searching...

Essie Matte About You versus Nubar V For Men

Today I want to show you the different finishes you can get with different mattifying top coats. First I have to say, that I just love the whole top coat idea. Instead of buying tons of other nail polishes that are matte, you just buy one top coat and you can turn any polish matte. I have two of these and there are differences. Essie makes the most matte efect but is a tad bit harder to work with and dries faster. Nubar is a bit more satiny than Essie, but you really have to look close to see it. I think that it is easier to work with. I like both of these but as you know, I always reach for Essie because of the more mattified look.

Dneska bych vám chtěla ukázat, jakých výsledků dosáhnete, když použijete různé zmatňující nadlaky. Nejdřív ale musím říct, že se mi celá ta myšlenka moc zamlouvá. Místo utrácení peněz za tuny matných laků, stačí jen jeden zmatňující nadlak. Já mám dva a chci vám ukázat, v čem jsou rozdílné. Essie vyrábí nadlak s nejvíc zmatňujícím efektem, ale trochu hůř se s ním pracuje a rychleji schne. Na druhé straně Nubar má o trošičku lesklejší výsledek než Essie, ale abyste si rozdílu všimli, musíte nehty zkoumat opravdu zblízka. Zdá se mi, že se s ním i líp pracuje. Mám ráda oba, ale jak už jste si asi všimli, raději používám Essie. Přece jen je zmatňení dokonalejší.

from left: Essie, Nubar, no mattifying top coat

zleva: Essie, Nubar, žádný zmatňující nadlak


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!