Searching...

My First Konad

My first Konad order arrived today, I was so excited to try everything! Me and my sister spent about an hour stamping everything we found...paper, nails, cell phone :) It was so much fun, but most important so easy! We didn´t even have to use the special polish from Konad, everything went on like a dream. So I just wanted to show you my first atempt. I know it´s not perfect, but I am a totall begginer. And what colors did I use? I think you have noticed that I love purple, so my choice was China Glaze Harmony as base and then China Glaze Let´s Groove and Konad plate M57. What do you think?

Dneska konečně dorazila moje první objednávka s Konad potřebama na razítkování, na kterou už jsem se strašně dlouho těšila! Se sestrou jsme strávily skoro hodinu razítkováním všeho možného...papír, nehty a dokonce i mobil :) Byla to sranda, ale hlavně to bylo strašně jednoduché! Dokonce jsme ani nemusely používat speciální laky od Konadu, všechno šlo naprosto hladce. Chtěla jsem vám teda ukázat svůj první pokus. Vím, že to není úplně dokonalé, ale jsem úplný začátečník. A jaké jsem použila odstíny? Myslím, že už jste si asi všimli, že mojí nejoblíbenější barvou je fialová, takže jsem si vybrala China Glaze Harmony jako základ a na to China Glaze Let´s Groove a motiv z destičky M57. Co na to říkáte?


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!