Searching...

OPI Pompeii Purple + Konad

When you wear Pompeii Purple, your nails really get noticed. It is a cool toned pink with blue shimmer. I love pinks with blue shimmer!! Of course I could not resist putting some Konad on. I chose a flower design from plate M53 and used Color Club Black. The only thing I don´t like about this polish is the fact, that even after putting on three coats, my nail line is still visible. I just hate that :(

Když na sobě máte Pompeii Purple, vaše nehty jsou nepřehlédnutelné. Je to studená růžová s jemnými modrými odlesky. Takové růžové mám nejraději!! Samozřejmě, že jsem neodolala a hned jsem i razítkovala. Použila jsem Color Club Black a květinový motiv z destičky M53. Jediné, co se mi na tomhle laku nelíbí je to, že i po třech vrstvách není úplně krycí a prosvítá. To úplně nesnáším :(

edit: + Essie Matte About You

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!