Searching...

OPI Suzi Skis In The Pyrenees Suede

I am in LOVE! The last collections from OPI were a reall disappointment for me. The colors were boring (milions of pinks and reds) and when I bought something the quality wasn´t very good :( So I turned my attention to other brands. Now I am back at OPI. They have two really great collections for us: Suede and Holiday Wishes. This shade is from the first one. As other bloggers already said, the choice of the names was a bit confusing, because they don´t look like the original shades at all. Suzi is a charcoal grey, I see also hint of green in it. The Suede collection dries matte and very fast, but not so fast as the Matte collection. I had no problems with application, it was flawless. I have two coats. This is a great polish when you are in a rush, you can go in two minutes after doing your nails. But the real fun starts when you put a top coat on. I used Seche.

Jsem zamilovaná! Posledních pár kolekcí od OPI pro mě byly docela zklamáním. Odstíny nuda (milióny červených a růžových) a když už jsem si něco pořídila, moc dlouho na nehtech nevydržel :D Obrátila jsem tedy svoji pozornost na jiné značky. Teď jsem ale zpátky u OPI. Mají pro nás teď připravené dvě úžasné kolekce: Suede a Holiday Wishes. Tenhle odstín je z první z nich. Jak už ostatní blogerky řekly, výběr názvů je trošku matoucí, protože vůbec nevypadají jako ty původní. Suzi je šedočerná, já v ní vidím i malilinko zelené. Laky z kolekce Suede zaschnou matné a velmi rychle. Ne ale tak rychle jako laky z matné kolekce, takže se s nima pracuje skvěle, neměla jsem žádné problémy. Na fotkách jsou dvě vrstvy. Je to skvělý lak, pokud na lakování nemáte moc času. Je kompletně zachlý do dvou minut. Opravdová zábava ale začíná, když na něj ještě dáte nadlak. Já použila Seche.



0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!