Searching...

My First Giveaway

As I promised. I am very grateful for all my readers and I appreciate all your comments and your time you spend on my blog. As a thank I wanted to have something special, so I choose a beautiful polish from Dior. It is Dior Addict High Luster Nail Color in the shade Vibrant Mauve, which is a gorgeous duochrome. I think this beauty is no more available in stores. Hope you like it :)

Jak jsem slíbila: jsem moc vděčná za všechny moje čtenáře a vážím si všech komentářů a času, který strávíte na mém blogu. Jako poděkování jsem chtěla něco speciálního a nakonec jsem vybrala tenhle nádherný lak od Diora. Je to Dior Addict High Luster Nail Color v odstínu Vibrant Mauve, který má odlesky do fialova a modra. Myslím, že už se ani nedá sehnat v obchodech, takže doufám, že se vám líbí :)
Now the rules:

1. In order to participate you must send me an email with the subject GIVEAWAY on allyoudesire.blog@centrum.cz with a list of your entries, your name and your email. Just one email per person. Then you have to:

2. This is a thank to my followers, so you must be a follower in order to participate (this counts as 1 entry).

3. For additional entries you can put my blog on your blogroll (2 extra entries) and blog about this giveaway on your blog (3 extra entries).

4. This is international, everyone can join.

5. The giveaway ends wednesday 30th september. Winners will be anounced on the 31th.

So remember to mail me just one email with a list of entries you made.

A těď pravidla:

1. Abyste se mohli zúčastnit, musíte mi poslat email s předmětem GIVEAWAY na allyoudesire.blog@centrum.cz se seznamem všech způsobů, jakým jste se přihlásili. Dále pak vaším jménem a emailovou adresou. Každý člověk může poslat jen jeden email. Dále pak musíte:

2. Tohle je hlavně dík pro všechny, kteří sledují můj blog. Abyste se mohli zúčastnit, musíte můj blog sledovat (musíte být Follower - vpravo nahoře), to se počítá jako jedna přihláška.

3. Pro další přihlášky a zvýšení šance na výhru můžete udělat ještě dvě věci. Zaprvé si mě přidejte do svého seznamu blogů, na svém blogu (další 2 přihlášky). Zadruhé o tomhle napište na svém blogu (další 3 přihlášky).

4. Zúčastnit se může kdokoliv, i ze zahraničí.

5. Konec je ve středu 30. září a výherce bude oznámen 31. září.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!