Searching...

Small haul and puppies :)

As I said yesterday the whole beauty fair was a big disappointment, but still I got some really nice polishes. The first picture is what I bought: a blue purple Alessandro polish (I really missed this color in my collection), a flakie polish from Golden Rose and Konad plate M63. I realized that I like these big designs more :) The flakie polish is not as good as Nfu Oh, but it was also much much cheaper. The second picture is what my friend Day brought me: Misa Forbidden Lust and China Glaze Wagon Trail. And I couldn´t resist showing you our new puppies, they are so sweet! :)

Jak už jsem včera psala, výstava pro mě byla jedno velké zklamání, ale i tak se mi podařilo ukořistit hezký laky. Na první fotce je to, co jsem si koupila: modro fialový Alessandro lak (takový odstín mi chyběl), šupinkový lak od Golden Rose a destička Konad M63. Tyhle velké motivy se mi líbí mnohem víc :) Ten šupinkový lak sice není tak dobrý jako Nfu Oh, ale taky byl mnohonásobě levnější. Na druhé fotce je to, co mi přinesla kamarádka Day: Misa Forbidden Lust a China Glaze Wagon Trail. Nemohla jsem odolat a ještě vám chci ukázat naše šťěňátka, jsou tak roztomilá! :)


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!